Понеділок, 20.05.2024, 02:57

Психологічна служба Новогродівки

Категорії розділу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » психологам » корисні матеріали

Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку
[ Викачати з сервера (28.5 Kb) ] 27.03.2014, 10:24

Психолого-педагогічна характеристика
дитини дошкільного віку
(схема)

 

1. Загальні відомості про дитину.

Прізвище, ім’я, по батькові. Група, ДНЗ. Рік народження, стать. Стан здоров’я.

 

2. Відомості про сім’ю дитини (коротко).

Склад (тип) сім’ї. Прізвище, ім’я, по батькові батьків. Місце роботи батьків, посада. Освіта батьків. Культурний рівень сім’ї. Взаємовідносини в родині.

 

3. Умови виховання в родині.

Відношення до дитини (уважне, чуйне, байдуже). Відношення батьків до дошкільного закладу, в якому виховується дитина. Режим та дозвілля дитини. Участь в домашній праці.

 

4. Положення дитини в колективі.

Відношення дитини до колективу (потреба бути членом колективу, враховує думку колективу, переймається його успіхами). Авторитет в колективі. Комунікативні навички. Підверженість масовим соціально-психологічним явищам (наслідуванню, навіюванню). Риси характеру, що проявляються по відношенню до групи. Риси характеру, що проявляються до громадських обов’язків, доручень (активність, відповідальність, творчий підхід).

 

5. Відношення до фізичної праці.

Загальна характеристика відношення до фізичної праці (негативне, позитивне, байдуже, нейтральне). Риси характеру, що проявляються у відношенні до праці (працелюбність, добросовісне ставлення, виконавча дисципліна). Чи подобається працювати на присадибній ділянці. Яким видам праці надає перевагу? Організованість під час роботи. Риси характеру по відношенню до знаряддя праці (акуратність, дбайливе ставлення, байдужість, зневажливе відношення). Що привертає увагу: результат праці, заохочення, набуття навичок. Що більше цінує: успіхи в навчанні чи роботі?

 

6. Розумовий розвиток.

Загальний розумовий розвиток (світогляд). Особливості мислення (вміння розмірковувати, доводити, критично мислити). Послідовність у висловленні думок, вміння бачити спільні ознаки, класифікувати. Ступінь розвитку усної мови.

 

 

7. Інтереси, нахили, здібності.

Найбільш яскраво виражені інтереси, нахили (до спорту, мистецтва, техніки тощо). Спеціальні здібності (літературні, музичні, організаційні тощо). Участь в конкурсах.

8. Педагогічні висновки.

Назвати заходи щодо покращення роботи з дитиною .

 

 

Дата   __  __________ 2011 р.

 

 

 

Характеристику склав  _________                                     ___________________

                                                             /підпис/                                                                                 /прізвище/

 

 

Затвердив             _____________                                       ___________________

                                                               /підпис/                                                                                 /прізвище/

 

Категорія: корисні матеріали | Додав: ксю
Переглядів: 4524 | Завантажень: 189 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: